sâmbătă, 8 iunie 2013

CÂND VOI PLECA





 Când voi pleca departe în țara unor îngeri,
 Îți voi lăsa iubirea și dorul testament,
 Mireasma de iertare, dorințe, dar și-nfrângeri,
 Speranțe risipite în pasul meu absent.
 
 Voi  rătăci o vreme ascunsă-n geana lunii 
 Printre tăceri și smirnă va înflori un sânger,
 Tu să răspunzi chemării cu lacrimi și vecernii,
 Îți va zâmbi-n altare cu ochii triști un înger.    
 
 Din oarba depărtare voi picura cristale
 Și cioburi de regrete din stinse constelații,  
 În nostalgii nocturne voi strânge vise-n zale,
 Cu flori de dor voi ninge amarul dimineții. 
 
 Iar de va fi nedreaptă uitarea să mă stingă,
 Cu adierea florii sărutul ți-l voi da,
 Steluțe de iubire ți le voi prinde-n chingă,
 Din alt pocal de vise și doruri iar vei bea!
 
 Din lumi necunoscute nori negri, grei vor cerne,
 Ți-am fost doar un poem cu versul inocent,
 Un nume pe o cruce, a viselor eterne, 
 Pe care tu citi-vei cu sufletul absent.

  

Un comentariu:

  1. Buna ziua!

    Va caut pentru un exchange link.
    Eu deja v-am preluat, dupa cum ati putut observa, de ceva timp.
    Astept raspuns din partea dvs.

    Cu pretuire, Rita Drumes

    http://rita-drumes.blogspot.ro/
    www.ritadrumes.tk

    RăspundețiȘtergere