joi, 30 mai 2013

POT EU ?





 Pot eu să spun că nu mă doare dorul,
 Deșertul să îl spulber prin tăceri,
 Să-mi cuibăresc în lacrimă fiorul,
 Suspin să tăinuiesc în amăgiri?

 Pot să pictez un zâmbet în poeme,
 Și pe uitare lacătul să-l pun,
 Singurătății să îi pun alt nume
 Și-n resemnări de taină să m-adun?

 Pot alunga iubirea în pulbere de nori,
 Destine să strivesc sub tălpile de lut,
 Să mă îmbrac cu vise în sute de culori
 Și inimii rănite să-i spun că n-o aud?

 Pot eu să-ndur când nu te simt aproape,
 Când împletesc cărări de-așteptare,
 Știi tu vreun leac de dor ca să mă scape
 Sau un miracol să te scrie cu uitare?

 Pot eu de azi  să-ți spun nu te doresc,
 Când totul îmi vorbește despre tine,
 Tristețea s-o prefac în rai ceresc
 Când sufletul doar ție-ți aparține?

 Pot eu să vindec dorul cu umbre de uitare
 Și macii de iubire să-i ard în asfințit,
 Trăiesc doar cu speranța de toate visătoare
 Într-un buchet de lacrimi îți spun cât te-am iubit!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu